Friday, July 29, 2011

Απάντηση στο: ερώτηση για δασκάλους και καθηγητές

Μπορείτε καταρχήν να μου απαντήσετε γαι πιο λόγο δεν ακολουθήσατε το επάγγελμά του εκπαιδευτικού μιας και ζηλεύετε τους παχυλούς μισθούς μας...
(αφορά: Ερώτηση για δασκάλους και καθηγητές) και τις άδειές μας; το γεγονός όμως ότι οι μισοί εκπαιδευτικοί είναι άνεργοι το 1/4 διορισμένοι και το υπόλοιπο 1/4 δούλοι του Υπ. Παιδείας δεν το σκέφτεται κανείς;το ξέρεται ότι οι ωρομίσθιοι εργάζονται για 300 ευρώ το μήνα, πληρώνονται 2 με 3 φορές το χρόνο και δεν έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν αλλού! αφού το ωράριο δεν τους το επιτρέπει;και αυτό γιατί θέλουν να έχουν μια ελπίδα πως ίσως στα 40 τους διοριστούν. Γράφω με πολύ άνεση γιατί είμαι 31 ετών και εδώ και 6 χρόνια διορισμένη. Διορίστικα σε δυσπρόσιτο νησί και σε ένα χρόνο πήρα μετάθεση στον τόπο καταγωγής μου.Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που διορίστηκα τόσο γρήγορα (λόγο της ειδικότητάς μου) αφού δούλεψα μόνο ένα χρόνο σαν ωρομήσθια. Δεν έπαψα όμως ποτέ να σκέφτομαι τους αδιόριστους και πάνω από όλα ταλαιπωρημένους συναδέλφους μου. Το γεγονός ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε παιδιά και όχι αντικείμενα ή πελάτες δεν σας λέει τίποτα; Το γεγονός ότι τις ώρες που είναι τα παιδιά στο σχολείο την αποκλειστική ευθύνη για αυτά την έχουν οι εκπαιδευτικοί δεν σας λέει ούτε αυτό κάτι; Δεν ξέρω αν έχετε παιδιά αλλά από τους περισσότερους γονείς αυτά που ακούμε είναι:
1)Αντε να κλείσουν λίγο τα σχολεία να ξεκουραστούμε κι εμείς.
2)πείτε του κι εσείς κάτι γιατί εμάς δεν μας ακούει
3)όταν το παιδί δεν πετύχει στις παννελήνιες: μα καλά τίποτα δεν κάνετε στο σχολείο
4)όταν το παιδί πετύχει: το χρυσό μου διαβαζε όλο το χρόνο ατσαμάτητα.
Με λίγα λόγια όλα στου εκπαιδευτικού την πλάτη φορτώνονται
Γιατί δεν ασχολείστε και λίγο με τους εφοριακους που οι οι περισσότεροι προέρχονται απο μετατάξεις είναι βολεμένοι με μέσον και έχουν πραγματικά υψηλό μισθό;εμείς τουλάχιστον δεν είμαστε από τους υψηλόμισθους. Απορώ προς τι η φαγωμάρα και η ζήλια.
Είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ με κάτι άλλο με πολύ περισσότερες απολαβές.Δεν το έκανα. Η επιλογή ήταν δική μου.Δεν μπορώ λοιπόν να ασχολούμε με το ποιοι πέρνουν περισσότερα από μένα. Υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται πιο σκληρά και πέρνουν λιγότερα.
Αυτά από μια εκπαιδευτικό που αγαπάει τα παιδιά και τη δουλειά της.

0 comments:

Post a Comment